yildiz93 valla tam olarak bende anlamadım ama ben ıkınırken zorlandım büyük ihtimalle yırtık oluşmasın diye kesi atıldı doktor iğne yaptığını söyledi ama ben dikiş atılırken hissettim bu kişiden kişiye değişebiliyor bu arada ve dikiş atan doktorun da eline göre değişebiliyor ben maalesef kendi doktoruma denk gelemedim doğumumda belki ona denk gelseydim sürecim daha farklı olurdu