haylaz95 Merhaba kızlar size doğum hikayemi anlatmak istiyorum. 8 ekim sabah saat 4 te tuvalete diye kalktım başta gaz sancısı sandım anlam veremedim ama geçmeyince biraz bekledim daha sonra belime de hafif sancı olmaya başladı tam geçer gibi oldu iki defa hissedince bir duş alayım dedim daha net belli olur diye duşta da hem kasıklarıma hem belime sancılar vurmaya başlayınca doğum sancısı olduğunu anladım eşim de o sıra uyanmıştı zaten amacım biraz beklemekti ama sancılar şiddetlenmeye başlayınca 6 da hasteneye gittik nst ye bağladılar nst de çıkan sancılarla çektiğim sancılar farklıydı çok yüksekten karşılıyordum ve sıklıkları düşmüştü öyle sancı takibü yapamadım ama hastanede 5 dk birlere düşmüştü sanırım daha sonra muayene ettiler açıklığım 8cmmiş ve ben doktor ebe şok olduk bu arada ilk gebeliğim muayeneden sonra üstümü giydirdiler kan aldılar ve sancılar daha da şiddetlendi o süreçte tekrar açıklık kontrolü yapıldı ve 10 cm olmuştu o kadar hızlı bir süreç oldu ki o sırada ve farklı bir ıkınma isteği geldiği için kontrol etmişlerdi daha sonra ebe suyunu biz patlatacağız dediler beni doğumhaneye aldılar ıkınmalarda biraz zorlansamda 07:45 te bebeğimi kucağıma aldım dikişlerim oldu ama çok değil biraz hızlı değişik bir doğumdu ama çok şükür ki bebeğimde bende sağlıklıyız. Herkese hayırlı doğumlar diliyorum umarım herkesin kolay ve sağlıklı doğumları olur sormak istediğiniz bir şey olursa cevaplayabilirim.
ipek-15 haylaz95 hayırlı olsun bebişiniz maşallah bu ışık hızında doğumu neye borçlusunuz 😇 spor pilates hareket bişeyler dr 37 de bebeğimi alacağını söyledi bende kendi sancımla olsun suni vermesin ya da sezaryene almasın istiyorum tavsiyelerinize açığım🫠🌸
Maviss25 haylaz95 hayırlı olsun gözünüz aydın sağlıkla büyüsün bebisiniz🙏 bnm doğuma programa göre 14 gün var ve ilk dogumum çok korkuyorum neyle karşılaşacağım bilmiyorum gün içinde bazen yürüyüş yapıyorum arada merdiven inip çıkıyorum ve araba bile kullanıyorum. Mecbur kaldığım için ama zaman geçtikçe stres korku sarıyor beni🥹
sari_papatyam haylaz95 maşallah ne güzel olmuş sabaha karşı enerjik olunan bir saatte hızlı bir doğum darısı başımıza🤲🏻🤲🏻🤲🏻 benim ilk kızım da sancılarım sabaha karşı başlamıştı o günün gecesine doğmuştu ikinci inşallah o kadar bekletmez 😅
rumeysa_d hayırlı olsun, sağlıkla güzelliklerle büyütün çocuğunuzu 🥹🌸 benim ilk gebeliğim ve en merak ettiğim şey bu açıklık konusu. bünyesel bir şey mi yoksa yediklerimiz, ettiğimiz hareketlerin bir artısı oluyor mu? bilginiz var mı bu konuda
haylaz95 rumeysa_d bir bilgim yok ama ben 28.haftadan iribaren yürüyüş yapıyordum bir de hamile pilatesine gitmiştim 8 ders 38+2 haftalıkken de doğum yaptım pilatesin desteklediğini düşünüyorum
haylaz95 ipek-15 valla hiç bu kadar hızlı bir doğum yapacağımı düşünmezdim ama 28.haftadan beri yürüyüş yapıyordum bir de 8 ders hamile pilatesine gittim onun da faydası olduğunu düşünüyorum doğum başladığı zamanda görümcem meryem ana otunu da suya koymuşlar onunda desteği olmuş olabilir sizede hayırlı doğumlar diliyorum
haylaz95 Maviss25 bende bir gün öncesinde avm de arkadaşlarımla geziyordum araba kullanıyordum valla nasip biraz da ama her zaman hayırlı zamanda kolay doğum olsun diye dua ederdim çok şükür rabbim dualarımı duydu
haylaz95 sari_papatyam hep gece sancılarımın olacağını düşünürdüm sabah hastaneye gidip doğum olacakmış gibi hissederdim öyle de nasip oldu sadece bir tık daha hızlı gelişti süreç ama çok şükür bebeğim yanımda 😍 size de hayırlı doğumlar diliyorım 😍
Silaaaamom2025 haylaz95 sanırım duşa girmek açılmayı baya güzel etkiliyo eğer benimde bu şekilde ilerlerse sürecim duşun altında baya durmayı planlıyorum 🤝🥰 birde doğumdan önce neler yaptınız böyle olması için
haylaz95 Silaaaamom2025 doğumdan önce yürüyüş ve hamile pilatesi yaptım duşa da sırf sancıyı anlayabilmek için girmiştim açıkçası ama 15 20 dk durmuş olabilirim