Suleglpk_22 Bebeğinizin deterjanıni ne kullanıyorsunuz Yada hangi marka yi alacaksınız Alerjik olmayan kokusuz
Papatyaaam1 Suleglpk_22 siveno yu çok araştırdım ama bebegın kusma veya kaka lekelerını gecırmıyor o yüzden unıbaby aldım teyzemde kullanıyor çok memnun
Bimiyendis Papatyaaam1 evet leke çıkarma konusunda zayıf. Leke olunca uni baby leke çıkarıcı sıkıyorum sonra sivenoyla yıkıyorum
Nisanmomy Suleglpk_22 benim de ilk gebeliğin içeriği temiz olduğu için siveno aldım. Bebişim sağlıkla gelsin inşallah kullanmak nasip olur🙏
Havin49_ Suleglpk_22 ben oğlumda 6 aylığa kadar duru granül matik kullandım çok güzeldi elbise de leke de bırakmıyordu ondan sonra normal tursille yıkadım ikizlerime de yine duru granül matik alcam
mutlulukmevsimi Natureco aldım henüz kullanmadım geçen gün trendyolda indirim vardı leke çıkarması iyi diyorlar
rabia_km duru rendelenmiş sabun çok güzel sivenoyu öneriyorlar ama kokusu çok kötü ben değiştirdim durunun hep kokusu çok güzel hemde sağlıklı