Meyra-tt 1903kartalice digerlerinde vermediler, bunda verdiler bence iyiki vermisler iyi oldu, belki yaşın verdigi de birseydir, digerlerinde daha genctim 3. Sezeryanim 38 yasindayim
Zmrtmnys bilgemomy Ağzımızdan çıkanla imtihan oluyoruz şaka da olsa ne söylediğinize dikkat etmenizi öneririm🌼
Zmrtmnys Ramoz sezaryen bir doğum şekli değil aslında ameliyat, o yüzden benide ameliyat korkutuyor ama önemli olan anne bebeğin sağlıklı olması
Miniginannesiiii1111 1903kartalice darisida bana inşallah sağ salim 35+6 şuan haftaya sezeryan için gün verir herhalde sağ salim gelsinler inşallah Allah rahat doğum nasip etsin sizlerede 🥰🙏🏻