bebeklerim__ 1903kartalice oyyyy minigine kavuşmaya cok cok az kalmissss hayırla sağlıkla gelsin bitanem
Maviss25 1903kartalice bizimde son 14 gün ama çok korkuyorum ilk gebeligim düşündükçe stres basıyor 🥹
Burcak61 1903kartalice ayın 23 ünde benimde 13. Gün inşallah yavrum kucağımda olacak heyecanla beklemekteyim 🥰
Meyra-tt 1903kartalice 10.10.2025 de dogdu ogluşum, sezeryan oldum, dün ciktim hastaneden, bugun biraz daha iyiyim
Zmrtmnys bilgemomy Ağzımızdan çıkanla imtihan oluyoruz şaka da olsa ne söylediğinize dikkat etmenizi öneririm🌼
Meyra-tt Belden igne yaptilar zaten ama biraz heyecanim fazlaydi sakinlestiri vermisler sanirim, ameliyattan cikinca 4 saat kum torbasi karnimda durdu,6 saat sonra ayaga kaldirdilar
Ramoz Benimde 20 gün kaldı sezaryen mi normal mi bilemiyorum ama sezaryen daha iyi gibi geliyor normal doğum korkusu olan var mi benim gibi
Zmrtmnys Ramoz sezaryen bir doğum şekli değil aslında ameliyat, o yüzden benide ameliyat korkutuyor ama önemli olan anne bebeğin sağlıklı olması
Meyra-tt 1903kartalice digerlerinde vermediler, bunda verdiler bence iyiki vermisler iyi oldu, belki yaşın verdigi de birseydir, digerlerinde daha genctim 3. Sezeryanim 38 yasindayim