ValideSultan busylcn benim Türkçe karakter olmasın Avrupa’da rahat söylensin diye maddemde vardı 😂 Vera , deva olabilir
busylcn ValideSultan hahaha ah biz anneler her şeyi en ince detayına kadar inceliyoruz 😂 Çok yeni nesil isim bunlar ya beğenemiyorum nedense 😳
birLinaaannesi96 ValideSultan deva ismini söyleyen birisini gördüm şuan şok oldum 🫠 İlk kızımın adı Gülce Lina doğacak olan kızımın adı Gökçe Deva 🥹 Deva ismi normalde pek bilinmez o yüzden şaşırdım maruz görün atlamış gibi oldum azıcık😁
Mor-kelebek busylcn teşekür ederim 💗fikir olsun sizede elif ve Zeynep isminide çok seviyorum eskimeyecek isimlerden bence ama yakınlarımızda vardı Amineye karar verdik o yüzden 😇
busylcn Mor-kelebek evet güzel isimler , bizde de elif ada düşündük bi ara ama sonra iki isim istemediğimize karar verdik
HiraaEfnan Benim iki kızım var birinin adı Hira Nur diğerinin adı Efnan ☺️ Afra Ada falan da güzel isimler ☺️
busylcn tubanurge sanki yarım bi isimmiş gibi geliyo meyra , mihrayı beğeniyorum ama oda kuran da geçmiyo
Gamzebysl Ben belis koyacağım . Aşkın ilk meyvesi demekmiş soran olduğunda aa ne kadar değişikmiş diyor