7.5 aylık hamileyim. Neva adında bi kızım var şimdi Allah nasip ederse ikinci kızıma kavuşmaya çok az zaman kaldı ama hala isim bulamadık.
- Yeni nesil de çok kullanılan isim istemiyoruz
- Çok eski isim istemiyoruz
- Anlamı güzel olsun istiyoruz
- Kuranda geçsin istiyoruz
- Çok bilindik bi isim olmasın istiyoruz
- Birine söylediğimde aa çok güzel bi isim anlamı ne gibi tepkiler görmek istiyoruz
İsim bulmak ne kadar da zormuşşşşş , lütfen yardımcı olun 😳😳🙏🏼