Benimde martta olucak doğumum nasipse aklımda deli sorular😃 oğlumu mayıs ayında almıştm kucağıma pijama elbisesi oluyır ya ondan kıydum inan hiç gymedim normal penye pijamayla rahat ettm şimdide öyle yaopcağı. Dikiş yerine gelmeyince lastiği sorun olmuyor bir de ameliyathane soğuk oluyor sezeryandı benim sıcak su torbası çorap patik koymyı düünüyormm