Sedaalcin balakisiyeva canım benim son adet 11 eylüldü ben 5 Ekim de yaptım çıkmadı 9 ekimde çıktı bence bir kaç gün daha bekle adete 1 2 gün kala yap dayanması zor ama
balakisiyeva Sedaalcin çokk özür dilerim sorum için siz reglin kaçıncı günlerinde deyerlendirme yaptınız? Bir daha özür dilerim 🥲
Sedaalcin balakisiyeva rica ederim olur mu şöyle ben 11 eylülde regl oldum 16 eylülde regl bitti 17 Eylül de rahim filmi çektirdim 20 23 25 27 Eylül gibi değerlendirdim o aralar tutmuş muhtemelen
balakisiyeva Sedaalcin yaa çok sağolun Allah arzunuza çatdırsın inşAllah evet bende 15eylülde oldum 19eylülde bitirdim 21,24,28,30 eylülde deyerlendirme yapdım umarım ki olur 🥹🥹
Sedaalcin balakisiyeva çok teşekkür ederim Allah razı olsun darısı başınıza inşallah en güzeliyle olur bende zor zamanlardan geçtim ama her şeyin bir zamanı var buna inanıyorum 🙏❤️