Sedaalcin Gamzeee__ cumartesi gideceğim doktora çok teşekkür ederim ultrasonda ne zaman görünür acaba
glsnblt Sedaalcin ben de ilk testim silik denecek kadar hatta zorla görülecek kadar çıktı sonra kan verdi beta15 çıktı şimdi 21. Haftalığız içini rahat tut nasipse olacaktır
Gamzeee__ Sedaalcin benimde yeni 4+6 suan geçen kan için gitmiştim susam kadardı 10 gün sonra gel dedi bakalım bugün tekrar kan verdim artış için henüz çıkmadı
glsnblt 7534 benimde aynı böyleydi ve adet düzensizliğim vardı testi son adet tarihimden 56 gün sonra yaptım ve şimdi hamileyim umarım şeninde hayırlı bir haberdir
Sedaalcin balakisiyeva canım benim son adet 11 eylüldü ben 5 Ekim de yaptım çıkmadı 9 ekimde çıktı bence bir kaç gün daha bekle adete 1 2 gün kala yap dayanması zor ama
Ztkn2 Kızlar bana da bakar mısınız adetime 4 gün var ama içimden bir ses hamilesin dedi belirtim yok test böyle çıktı sizce
anlrnalbumu Ztkn2 lütfen şu markaya güvenmeyin zaten geneli güvenmiyor 3 test yaptım 2 ay önce hepsi pozitif kan verdim negatif