Buket_dadassss Kızlar merhaba hastaneye gittim doktor bebegimin bir hafta geriden geldigini ve 603gram oldugunu söyledi biraz canım sıkıldı acıkcası normalmi bu gram ve gerilik doktor normal dedi ama icime sinmedi. budurumu yaşıyan varmı sizin bebişleriniz kac haftalık kac gram lütfenn yardımcı olursanız çok sevinirim bebişe nasıl kilo aldıra bilirim
Bus51 Buket_dadassss 24 de gittim 714 gram dedi bana .Gelişimi de iyi dedi . Sabahları mutlaka yumurta yiyorum,yoğurt ayran tüketmeye çalışıyorum ,bir de günlük mutlaka meyve yiyorum ben
raksanayusifova Buket_dadassss Abla bendede 23 haftada 600 gramdı, bana önden gidiyo kilosu dedi doktorum. En son 24 25 te gitmiştim galiba 985 qramdı
Nisanmomy Buket_dadassss bebeklerin 2 haftaya kadar geriden gelmedi ya da önden gitmesi genelde normal oluyor. Zamanla bu dengelenebiliyor. Alerjiniz yoksa yumurta, avakado, kaşar peyniri, ceviz, muz, kefir tüketmenizi tavsiye ederim
Buket_dadassss Bus51 maşallah rabim nazarlardan saklasın bende her sabah iki yumurta beyaz peynir geceleri bi bardak süt icip öyle yatıyorum hatta cogu zamanda meyve sebze tüketiyorum fakat bi ilerleme yok gibi bide bir hafta gerilik varmış ay kafayı yicem ya 🥺
Bus51 Buket_dadassss canım bünyenlede alakalı olabilir ,çok canını sıkma .Muz kaşar kefir bebeğe çok kilo aldırır diyorlar .Onları dene .1 hafta gerilik çok değil
nidosh Buket_dadassss gerilik dönem dönem oluyor bu normal ileride normale döner diye düşünüyorum. Tansiyon şeker vs yok değil mi
sari_papatyam Buket_dadassss anne babanın nasıl boyu kilosu yani bebek de yapı olarak benziyor olabilir ya da geç döllenmeden kaynaklı olabilir de deniyor ki gerçi artı eksi 1,2 hafta zaten normal dedikleri gibi
Buket_dadassss Bus51 22nisan son adet tarihim27 ocaga denk geliyor dogum bakalım artık hayırlısı ya sizinki nezaman belimi
Buket_dadassss nidosh maşallah allahım canlarına deymesin inşallah benim ilk oglumda miyon ama şükür sağlığı gayet yerinde
Buket_dadassss nidosh yok gülüm şükür herşey normal sadece bebişe kilo aldırma niyetindeyim ilk oglum biraz zayıf dı ondan bu sefer buda öyle olur diye korkuyorum
Buket_dadassss Bus51 benimde sezeryen olcak bakalım allah hayırlısını nasip eylesin ilk oglum 26ocak dogumlu hesaplamama göre 27ocak doktorda 27ocak dedi inşallah 26 ocakda gelir🥹😁
sari_papatyam Buket_dadassss o ihtimali eliyoruz o zaman 😅stres yapmayın ya yemenize içmenize dikkat edin öyle çok bir fark değil ki ultrason ölçümlerinde yanılma payı bile olabilir sağlıkla kavuşalım kuzucuklara inşallah 🤲🏻
Buket_dadassss sari_papatyam çok teşekkür ederim allah razı olsun yeminle icime su serptiniz rabim sag salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰😅😘🩷
gamzeasyaaa raksanayusifova ben 23+3 de gittim bana 470 Gr 26 cm dedi 1 hafta geride küçük haftana göre beslenmeme dikkat et dedi ne yapacağım bilmiyorum 😒
Buket_dadassss raksanayusifova maşallah rabim tez zamanda kucagımıza almayı nasip etsin inşallah gülüm benim😘🥰