zemyy 4+4teyim hiç bi belirtim yok kızlar ne göğüs şişliği ne kasık ağrısı normal mi? Ve regl dönemlerimde de bu tarz şeylerim olmazdı bazı bazı karnım sancılanırdı belim ağrırdı olduğum gün
zemyy Guniiii planlıydı bizim yumurta çatlamasından sonraki 14.gün test yaptım 3+5ti silik çizgi çıktı 3 gün sonrasında tekrar yaptım gayet koyulaşmıştı