Rumsamut 7534 Sizin pozitif duruyor. Biraz zaman geçsin koyulaşır eğer hamileyseniz. Bikaç gün sonra tekrar deneyin mutlaka
Esralemi Hanımlar bence adet dönemin geçilmesini bekleyin inanın en sağlıklısı o veya adet olmaya bir iki gün kala kan verin diğer türlü umutlanıp durursunuz kendim çok yaşadım bunu en son saldım adet geçikmesini bekledim o stres bile çok kötü etkiliyor insanı saldığım ay hamile kalmıştım
Rumsamut Esralemi hamile kalmayı engelleyen en büyük nedenlerden biridir stres. Beyin sürekli düşündüğünde stres hormonları ortama giriyor ve bebek olmuyor bu bilimsel bişey. Ben de hiç aklıma gelmediği bi ayda adet gecikmesiyle hamile olduğumu öğrenmiştim ve şok olmuştum
gokcenurgul benlayda ümitlendirmek istemem ama benimde testim bu şekilde gözüküyordu ve reglime henüz 6 gün vardı akşamına hemen acilde kan vermiştim
Deletedmom_247 frelly,bebetime,predictor,artımed ve daha ismi bilinmeyen bir çok markanın tüm testleri yalancı pozitif veriyor. Bu kadar erkenden yapmayın. Regli gününüzde kan verin. Veya bulursanız awox test alın o yalancı sonuç vermiyor. Kendinizi üzmeyin boşuna