Benim ilk sezeryanım Muhammed bey yaptı çokmemnunum ikincisinede Muhammed beye gidiyorum 4 arkadaşıma önerdim 4 üde ona gitti ve çok memnun kaldılar bir arkadaşım tunay beye gitti nenehatunda memnun kaldı devlete gidecekseniz nida ve tunay bey özele gidecekseniz kesinlikle Muhammed usta