Benim 4 yaşında bir oğlum var ikizlere hamileyim şu anda 38 yaşındayım ve son doğumum bu, bebeklerim cinsiyetini 20.haftaya kadar göstermedi. En azından 1 tane kızım olsun diye istiyordum ama dua bile etmedim “Allah’ım bana kız ver” diye. Çok korkuyorum çünkü ya kız olur da sağlığı yerinde olmazsa, yada bana kök söktürecek kadar arsız olursa diye. Allah’tan dileğim sağlıklı ve hayırlı evlatlar olmaları, benim de onlara iyi bir anne olmamdır. Düşünmeyin öyle lütfen, Allah bir yerden verir bir yerden alır diye düşünün, rabbim sağlıklı ve hayırlı bir kız evlat versin size bir dahakine inşallah. Çin takvimine göre deneyin bence, halihazırdaki çocuklardan hesaplamalar doğru mu kontrol edin karar verin başka çocuk düşünürseniz.