21rose21 o kadar uzun süre bebek istedim,doktorlara gittim ki. Kız kardeşim ne çatlatma iğneleri,aşılamalar hatta tüp bebek denedi olmadı. Evladın kız erkek ayrımı olmaz,Allah kız verir öyle bir sınar ki aklın almaz Allah korusun. Şükredin,sağlığıyla sınanmayın,vatanına milletine ailesine hayırlı bir evladınız olur inşallah.