Zeyneppsimsek insallah :))
EmineAlty bende aynı durumdayım 1 hafta hastanede yattım sancım çıkmayınca eve yolladılar
busebasaran06 ağrılarım düzensiz malisef
Sinemdlg geçmiş olsun öncelikle nasıl hareketlerde acaba bilgi verir misiniz lütfen 🙏
busebasaran06 sancım vardı acile gittim alttan açıklık baktılar 3,4cmdi o gün doğurdum
busebasaran06 2 cm açıklıkla sezeryan oldum Yaklaşık 1 hafta 2 cm ilerlemedi
busebasaran06 1 haftadır 2 cm deyim halen ilerlemedi 🥲
busebasaran06 benim bir haftadır var ama doğurmadım daha 39+1
Gozdeyy benimde ağrılar hissediyorum ama gelen yok bakalkmm
busebasaran06 doğurdunuz mu