busebasaran06 Kızlarr 2 gündür regl sancısı gibi sancı vardı. Bugün kontrolüm vardı alttan muayene oldum 2 cm açıklık var dedi rahmini uyardık dedi. 2 cm açıklık olup kaç gün sonra doğum yaptınızz ?
EmineAlty busebasaran06 4 cm açıklıkla 2 haftadır bekliyorum nişanımda geldiği halde ilerlemedi 🤷🏻🤷🏻🫢
Havin49_ busebasaran06 36 haftayken 1 cm di açılmam 39+5 te gittim suyum geldi hala 1 cm di 8 saat sancı çektim 1 cm den yukarı çıkmadı 8 saat da suni sancı verdiler 16 saat süren sancı sonrası doğurdum
bilgemomy busebasaran06 benimde 2 cm açıklık var ılık duş vs yapıyorum ama sancı yok baskı var aşağıya
busebasaran06 zeynepckmm Biraz lekelenme oldu şimdi de kanama olursa su gelişi falan olursa gel dedi bakalım sancı bekliyorum heyecanlıyımmm sizin sancınız mı gelmişti nasıl oldu o süreç
zeynepckmm busebasaran06 benim sabah çok az sancım vardı önemsemedim gece 2 de bi anda suyum geldi hemen hastaneye gittik zaten 2 cm açıklık vardı çok hızlı bir şekilde ilerledi açılmam zaten sonrasında doğum oldu hiç anlamadım nasıl geçtiğini sürecin ebelerimin ve annemin bu konuda desteği çok büyüktü Allah razı olsun onlardan 🥰
2boysmother bilgemomy benimde çok fazla baskı oluyor yatarken sağa sola dönerken ağlama derecesine geliyorum yürürken düşecekmiş gibi baskı yapıyor açıklığım olabilir mi acaba siz ne şikayetle gitmiştiniz ? 38+3 haftalık
Sinemdlg Benimde sancım vardı suyum gelmisti sabah 5te hastaneye gittim açıklığım yoktu ebe açıklık yapacak hareketler gösterdi aynı gün içinde akşam 7.30da dogumumu yaptım
NoName_ busebasaran06 ben aynı gün doğum yaptım 39+3de sancımda vardı ama 1 saat içerisnde 6cm oldu yatış yaptım
bilgemomy 2boysmother benim normel muayene de nst de sancı çıktı öyle fark edildi açıklık falan yoksa şikayetim yoktu
2boysmother bilgemomy anladım benim nst de sancım çıkmadı ilk gebeliğimde de çıkmamıştı onun için sordum
bilgemomy busebasaran06 sadece aşağıya çok bastırıyor karnımın altına ağrı giriyor geçiyor hemen onun haricinde bir hareketlenme yok , regl ağrısı gibi ağrı varsa takip et benim bide akıntı arttı ya bugün baya yoğun sende öyle bi durum var mı
busebasaran06 bilgemomy canım alttan muayene ettiği için şu an lekelenmeli akıntı geliyor bende ağrı var regl gibi işte