anneoluyorummm103 penbe_karisi 22.haftamda vuruldum 2.dozu 27.haftamda çağırdılar ama gitmedim doktorum 32.haftada olacaksın dediği için
minikmucizelerim2 penbe_karisi ben 2 gün önce vuruldum 2.hamileliğim tek doz vuruldum bunda 19.haftadayım 2 gün ağrı yaptı bi bugun daha iyi ama ilk hamileliğim de daha çok ağrı yaşamıştım
Seloloo penbe_karisi 20. Haftada vuruldum. Gram ağrı sızı ateş olmadı hatta aşı olmamış gibiydim net. Ama yaptırana kadar bayılacaktım iğne korkum var 🤣