penbe_karisi teşekkür ederim canım iğneyi bende hissetmedim ama yanlış yere uygulamıştı çok aşağıya vurmuştu kolum baya kalkmıyodu ama tetanoz bende öyle etki yapıyor dedim üstünde durmadım kızarıklık arttı baya iğne yeri şişti top gibi oldu ilaç birikmişti sanki içinde acile gittim ultrasonla bakıldı enfeksiyon olduğunu yanlış uygulama yapıldığını söyledi