32 den sonra güzelce yıkayıp ütüledim zaten birkaç gün alıyor bu. Valiz içi fileli hurçlardan alıp herşeyi ayrı ayrı hurçladım (özellikle fileli aldım hava alsın diye) bebek dolabına kaldırdım. Doğuma giderkende valize dizdik gittik. Acele bi doğum olsaydı da eşim gelir alır hepsini diyordum kolaylıkla. Valize yerleştirince belki kokusu ağırlaşır diye koymak istememiştim.