GozdeKB belirtim yoktu canım ayaklarım üşüyordu bide regli olucakmış gibi huzursuzdu karnım hala öyle sadece regli belirtisi ama belirtisi olmadan da gebe olduğunu öğrenen çok bence reglini bekle canım betan yükselmemiştir heniz yumurtlaman kaçında oldu biliyormusun