GozdeKB evet kaset testte geç çıkabilir. Bazı kişilerde geç artabiliyor beta , stres yapmayın. Yoksa da insallan en erken zamanda olur. Stres çok yıpratıyor insanı zor ama inanın akışına bırakınca oluyor. 3 senenin sonunda 2. Ye hamile kaldım ve o ay hiç beklemiyordum adet olsam da doktora gitsem diye beklerken bi acaiplik fark ettim test yaptım silikti inanmadım. İki gün sonra ani baş dönmesi ve koku hassasiyeti oldu yine test yaptım adetim burgun geçmişti biraz daha koyu çıkınca anladım. Herseyin vakti var inanın 🥰🥰