Bebeek_12
Ya merhabalar ben de lustral 50 mg kullanıyorum panik atak anksiyete var bende de hamile olabilirim bu ay doktor bugün hamileliğin netleşene kadar iç hamile olduğunu öğrenir öğrenmez 1 tableti ikiye böl 2 gün 25 mg iç 3. Gün bırak dedi ama bırakırsam panik atak falan yaşamaktan korkuyorum o günlere dönmek istemiyorum ben de eşime dedim ki acaba dozu düşürsem yani sürekli kırıp içsem olur mu düşük doz en azından o kadar kötü olmam ne yapıcam ya