kirr Bana doktor lustral veririm ama yarım kullanabilirsin daha erken dedi öyle olunca bende bi süre daha idare etmek istedim Pasivalem 5htp içiyorum bitkisel diye kadın doğum onu önermişti baya iyi geldi çok şükür
Bebeek_12 zeynepkazgann bu gündüz ki durumun için yani uyku dışında sorunun için niye ilaç vermedi acaba
Bus51 Bebeek_12 merhaba canım paxerayı ne zamandan beri kullanıyorsun,ne zaman etki etmeye başladı,kam mg kullanıyorsun?
Nurtuba4160 Bus51 bende lustral kullanıyorum 100mg den gebeliğim den dolayı doktor 50 mg a düşürdü allaha şükür sıkıntı olmadı
kirr Bus51 valla bana doktorum önerdi bir de bir beyin cerrahına gittim hiçbir şey olmaz kullanabilirsin dedi kullanıyorum ama inşallah bir şey olmaz rabbime emanet
kirr Bus51 valla iyi geldi gibi hissediyorum canım zaten içince sakinleştirip uyku yapıyor biraz ben bu aralar yarısını sabah yarısını akşam içiyorum sanki daha iyi geliyor öyle olunca ya da kendimi güvende hissettiğim için bilmiyorum 🥺