DuruDefne_mommy kelebekmomy gaviscon kullan kesinlikle faydasını göreceksin.32+2 yim uzun zamandır mide yanması yaşamıyorum
Zeliha_gny kelebekmomy karbonat icin ben 36 haftalik hamileyim simdiye kadar kac tane karbonat bitirdim her yandiginda bi tatli kasigi icin mis gibi ilk hamileligimdede doguma kadsr ictim suan kizim ,5 yasinda hic bir sorun olmadi sukur
Halime34 kelebekmomy 33den bildiriyorum bugün yanmam hatsafaya ulaştı hamileliğim en zor zamanıydı diyebilirim mahvoldum mide yanmasından ne soda ne ilaç ne süt artık hiç birşey fayda etmiyor
umynurr kelebekmomy hepimizde ayni deet var cnm deneye deneye sana iyi geleni öğrenebilirsin gece cok agir yeme yogurt sut sade soda naneli seker yada taze nane bunlari dene biri iyi gelir benim suam durdu 1 haftadir
juli_naz @“Zeliha_gny” bende karbonat ile üstesinden geliyorum mide yanmasının. .. 36 haftadayım ve doktorum da bunu onaylamıştı
Al04 kelebekmomy Ben tatlı kaşığı silme çiğ bulgur tüketiyorum mide asidini alıyor ve soğuk süt işe yarıyor