Tulinbozlak kusura bakmayın ama böyle söyleyerek elinize ne geçiyor anlamıyorum. Cok sıkıldım bunlar daha iyi günlerin lafından. Yok uyuyabildiğin kadar uyu yok bundan sonrası daha zor bilmem ne. Herkesin hamileliği ve cocuk büyütme sekli farklı. Evet zor olabilir ama sonu güzel olacak Allah herkese saglık ve kolaylıkla kucagına almayı nasip etsin