Civcivim33 babymom2026 18+4 bence en iyi dönem 🤗 korkmanıza gerek yok her hamilelik bir degildir en kötüsünü bile yasasaniz tadını çıkarmaya bakın çünkü bunların hepsi geçici kucağınıza aldığınız an sizde yeniden doğuyorsunuz 😊
thecansu Ben de aynı gündeyim 14+2 ve aynı şekilde regl sancısı gibi kasık sancılarım oluyor ara ara. Şimdi sizi okuyunca yalnız olmadığımı görünce biraz sakinledim. zeh6363
zeh6363 thecansu aynen bende post açtım benimle beraber olanların çoğunun aynı şikayeti olunca rahatladım
ilkannelik1 zeh6363 merhaba bende 13+3 üm çok bel ağrısı ve regl sancısı rahimde sızı oluyor 😥ikinci trimester da kesin geçicek mi korkutuyor magnezyum kullanıyor musunuz
ilkannelik1 Cnsmv aynısı bende inşallah ters bi şeyler yoktur kontrole var magnezyum verir mi bilmiyorum 🥲
babymom2026 vanilya_kokusu_ çok geçmiş olsun ben ilk trimesterde de asiri kusma bulantı yaşamadım zaten cok sukur de simdi de sorun yok insallah sizinde geçer