tugbazeyd1 Papatya-18 bende erkek diyesim geldi normalde tahmin yapmıyorumda rica ettiniz ddiye çıkar mı onuda bilmiyorum 😇
asal123 tugbazeyd1 Ben anlamıyorum pek fazla :) ıkı tane kızım var Buda kız olsa fena olmazdı yanı :))) hayırlısı olsun Hepımız hakkında canım
umynurr Papatya-18 onc3likle saglikla ve gonlunce olsun bence bu %90erkek ama icinden ne geciyorsa hayrlisiyla nasip olsub