edaabykl begm07 cok guzel çıkmış net maşallah 🌸 ben nuba gore kiz diyorum açısı 30 dereceden küçük gözüküyor
edaabykl begm07 bende merak ediyorum ama ben daha 7+2 😄 bi oglusum var insallah bitanede kizim olur once saglik 🌸
tugbazeyd1 asal123 erkek işte neden kabullenmiyorsunuz kız çocuğu mu olsun istiyorsun bariz pipi ortada yani😂
asal123 tugbazeyd1 Ben anlamıyorum pek fazla :) ıkı tane kızım var Buda kız olsa fena olmazdı yanı :))) hayırlısı olsun Hepımız hakkında canım
umynurr Papatya-18 onc3likle saglikla ve gonlunce olsun bence bu %90erkek ama icinden ne geciyorsa hayrlisiyla nasip olsub