Asla bosch diyenlere kulak asma brn bocah aldım serie 4 sadece çarşaflar ve sofraları atabiliyorum onlarıda inceltiyor zaten kıyafetler zaten atsam avuç içi kadar kalıyo her programı denedim yinede düzelmedi hayrını göremedim hoover kullananlar çok memnun tavsiye ederim nihayetinde hoover babamın değil😂❤️