Mucizemyoldaaa_ Kızlar kurutma makinesi alıcam bebişle ve soğuyan havalarla beraber çamaşırlara yetişememeye başladım😂 kullandığınız makineler neler? Biraz uygun fiyatlı bir şeyler arıyorum. F/p ürünü 🙏🏻
Mucizemyoldaaa_ edannnnur çamaşır, bulaşık ve buzdolabını kullanıyorum çok çokk memnunum eminim kurutması da iyidir ama fiyatları biraz fazla geldi
Elliiiffff Mehmetasaf55 merhaba, ben de hoover aldım ama hiç memnun değilim herşeyim çekti hatta parçalandı çoğu kıyafet. Tüm dolabımız mahvoldu. Model değişikliğinden dolayı memnunsunuz galiba. Kurutma topunu deneyeceğim bir de inşallah faydası olur
Mehmetasaf55 Mucizemyoldaaa_ evet sesi var ama banyoda olduğu için öyle odaya kadar gelip rahatsız eden bir ses değil
ipek63yldz_ Mucizemyoldaaa_ Bende Altus aldım canım 15 bine 9 aylık taksitle yani memnunum hem fiyatı uygun hem gayette iş görüyor
Mucizemyoldaaa_ bebeklerim__ benimde yok 🤣 şimdilik bebiş yanımda yattığı için odasına kurdurcam 😂 kurutma makinesi ekmek ve su gibi bir ihtiyaçmış meğer oğlum doğunca anladım🤣
pembeayakkabilikiz Mucizemyoldaaa_ bır senedır Vestel kullanıyorum çok memnunum ıyıkı almışız 😃 sende aldıktan sonra ıyıkı dıyeceksın 😃
Nisanmomy Bu arada çamaşır makinesinin üstüne koyacaksanız aynı marka olması gerekiyor bilginiz olsun
Mucizemyoldaaa_ Nisanmomy ah keşke yerim olsa da koysam 😁 çamaşır makinemin üstünde havlularımı kullanıyorum dolapta söktürsem havlu koyacak dolabım yok banyoda ev sahibi bir şey yaptırmamış 😁😁
ipek63yldz_ Nisanmomy benim normal çamaşır makinem Samsung aldığım Altus servis geldiginde öyle birşey demedi . Ben ayrı ayrı konulmasını istedim ❤️🤗
ipek63yldz_ Mucizemyoldaaa_ Evet canım şimdi baktım bizimkide o model aynısı ❤️ 1 saat 20 dk kurutuyor yani çamaşırlar bir sorunu sadece bittigi gibi direk kurutmadan alman lazım yoksa nemlendiriyor sıcaklıkta direk ❤️ Ben gayet memnun kaldım yani inşallah sende memnun kalırsın 🤲🏻🙏🏻🤗 9 taksit yapmasıda çok çok mantıklı yani