Merhaba herkese. İlk gebeliğimde bebekte tespit edilen kromozom hastalığından dolayı ikinci hamileliğimde doktorum amniyon testi önerdi. Araştırma hastanesi takipliyim ilk hamileliğimde burdaki genetik bölümünde amniyon testi ve array testi yapıldı fakat sonuçların çıkması bir aydan uzun sürdü. Şimdi istanbula gidip özel hastanede amniyon ve array testi yaptırmak istiyorum. Sizden ricam daha erken sürede sonuçları veren bildiğiniz hastane var mı eğer varsa ücretiyle birlikte paylaşabilir misiniz? Şimdi acıbademle görüştüm amniyosentez+array+kromozom analizi+hızlı anöplodi testi toplam 34.500 doktor muayenesi de 9.250 tl fiyat verildi tüm sonuçlar iki haftada çıkıyormuş. Fetal dna testim düşük riskli çıktı önlem amaçlı bu testleri de yaptırmak istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim