Merhaba kızlar. Dün 07:00da hasteneye gittim planlı olarak ve 8:40 da oğlum doğdu. Ameliyat güzel geçti sadece belden iğne yapan bir kaç kez denedi o biraz incitti beni. Ameliyat bitdi bir odaya aldılar normal odadan önce. Orda daha uyuşukluk geçmeden ağrım başladı. Ağrı kesici yaptılar ama sonra karnımdan bastırdılar ve yine aynı ağrı 🥺Toplamda üç kere bastırdılar ilkinde sadece bir kereydi. Ve buz ile kum da koydular o da rahatsız edici bayağı. İlkinden farklı olarak burada 4-5saat kaldım sonra normal odaya geçtim ama yine ağrı kesici vurulmasına rağmen hiç kesmedi ağrım. Birinciyle ikinci sezaryenim çok farklıydı ilkinde böyle ve bu kadar ağrım olmamıştı. Doktor ikincinin biraz zor olduğunu söyledi. Akşama doğru güçlü bir iğne ile ağrım azaldı şükür ve kalktım yürüdüm azıcık. Yürümek çok iyi geldi oturmak daha iyi geldi hatta. Bebeğimi o gün vermediler sabaha doğru getirdiler emdi ve gayet iyi hamdolsun🤲🏻. Dün günün hiç bitmeyeceğini düşünüyordum ama şükür geçip gitti 😄Akşama doğru duşumu aldım daha iyiyim şükür. Hepinize kolay ve sağlıklı doğumlar dilerim🤲🏻🩵