Mucize_02 sen şanslısın diye ne diye söyle böyle diyenlere inanmayın sakın diyosun çok komiksin aynısını sen yasasaydin benim yaşadıklarımı inanmayin demezdim herkesi ameliyatı farklı geçiyor derdim ben uyuşmadan diri diiri kesildim ve o kesiyi acıyı tavuk gibi yırtılmayi sonuna kadar hisettim o acıyı çektim ve çığlık attım durun durun uyuşmadim hissediyorum yaşayan bilir o travmayı doktor bile itiraf etti evet uyuşmamistin biraz daha narkoz verelim bazıları uyusmuyo geç uyuşuyor dedi kimse yalan söylemez herkes yaşadığını bilir şahsen asla cesaretin yok birdaha. Uyanıkken sezeryan olmaya baştan beri genel istedim yapmadılar keske yapsalardi o acıyı o travmayı yaşamasaydim