Mucize_02 Hanımlar hamilelikte karın bölgesini alan oldu mu bende kıl değil ama tüyler var ben çok rahatsız oluyorum 😔 ağda veya herhangi birşey uygulayan oldu mu . bazıları jilet diyo jilet mahveder sonra bende daha kalın çıkar diyorum
FatmaAtess Mucize_02 bendede var ama umrumda değil valla göbek bu yani kaldı ki hamilelikten sonra dökülüyomuş bende sıkıntı yapmadım o yüzden
Eda0509 Mucize_02 ay bendede çıktı. Çok kötü gözüküyor. Doğumdan sonra dökülür diyorlar ondan dokunmuyorum hiç
Berkaytuana Mucize_02 bende de var annemde hamileyken böyleymis ama doğumdan sonra dökülmus o yüzden almayi düşünmüyorum dökülür illa ki 😕
Mucize_02 Kelebegimmm evet benim de hep vardı tüy ama şuan daha bir fazlalaştı. hamilelikte almadım yani
Mucize_02 Berkaytuana bende hamilelikten önce de vardı tüyler sonra lazer yaptım acaba benim kilerde dökülür mü🙇🏻♀️
AlyaSu Mucize_02 aynı sorunla bende uğraşıyorum canım diğer yerler aksine geç çıkıyor ama göbeğim baya bir tüylendi annem doğumdan sonra dökülür diyor onu bekliyorum 😊
Cileklipasta Mucize_02 benimki de baya tüylendi ama dökülür dedikleri için almıyorum. Alınca kökleri güçleniyormuş 🤔
tugciikkk Mucize_02 bende de vardı bi de göbegim büyüdükçe iyice gözüme batmaya başladı tüyler ben aldırdım
HuzurMelike Bende hıc yoktu hamılelikle bırlıkde ınanılmaz tug artışları oldu ve aldıkca kalınlastı aldıkca cogaldı normalde agda 1.5 ay giderdi sımdılerde ise bir haftada kendini yeniliyor tugler o yuzden alma derim.
Mutlulukgeldi Mucize_02 6 aylik hamilyeim maalesf bende de oldu bende cok tiksindim eşimde karnimi severken kendimi cok kotu hissediyordum oyle utanıyordum 🙄😐
Mucize_02 Mutlulukgeldi evet zaten ondan dolayı rahatsız oluyorum. Doktordan çekinmiyorum çünkü kendisi de bayan beni anlar zaten. Ama eşim bebeği sevmek isteyince falan çok utanıyorum 🙈🤭
Mervenin Mucize_02 bendede oluştu dr a sordm ilaçlarmı yapıyo diye hamilelikten kaynaklı dökülcek alma alırsan kalıcı olur dedi
SeherAyhan Mucize_02 göbeğe hiç jilet vurulur mu kesinlikle öyle bişey yapma mahvolur kalın kıllara dönüşür her gebede tüylenme oluyor doğum sonrası dökülüyormuş zaten sir ağda bilmem ama jilet kesinlikte değdirme bile
SeherAyhan Mucize_02 ben gebelikten önce lazare gidiyordum normalde kılın kalın olması gerektiği halde bile o zaman göbeğe jilet kurulmasına izin verilmiyor
Mucize_02 SeherAyhan aynen canım bende de öyle bende hamilelikten önce lazere gidiyordum. Ondan bu tüyler🙇🏻♀️