zeh6363 merhaba tabiki yaşadıklarımı söylüyorum doktora gitme diyemem ama ben de 21 haftalık gebeyim ve hala ağrı çekiyorum cok fazla üşüten biriyim ayağımda çorap olmadığında yazın sıcağında bile karın agrim olur yani gebelikte hem ishalden dolayı hem kabızlık hem de kısa süreli basur oldum bir de gaz sancısı vs derken nerdeyse her gün bir ağrım oluyor size tavsiyem sadece kötü düsünüp stres yapmayın inşallah her şey güzel olacak öyle düsünün kafanıza takıldığında da doktorunuza sorun veya gidin bence öyle içiniz daha rahat olur