Sblbrt kuzum 36 . Haftamda yaptılar ilk o zaman acımamıştı yani biraz kasmama rağmen. Sancım çıktığı için bakmışlardı . Bu Cumarteside 37 oldum sancım yine 100-90-80 çıktı yine bakılmasını istedi doktorum istemiyorum diyemedim çünkü açılman varsa yatışını yapcam diyince korku sardı hazırlıklı değildik zaten 😑 eve gelincede akşama doğru pembemsi yeşil mukuslu akıntım geldi annemler muayene yüzünden oldu bir daha yaptırma Doğumu tetikler dediler