snycl ben çok araştırdım en sonunda opr. Dr. Çiğdem Kunt işguder’in kliniğine gitmeye karar verdim ve iyiki öyle yapmışım asla pişman olmadım aldığı parayı kuruşuna kadar hakediyor çok ilgili ve işinde baya iyi bı doktor ben nakit 6.500 e yaptırdım ama 2 saat benimle uğraştı bebek yüzünü göstermiyordu diye ikramlarda bulundu yürüttü yüzünün çekti herseyine baktı raporuyla çıktıyı verdi bebeğimin bı değeri sınırda çıktı diye 2 hafta sonra tekrar çağırdı ücretsiz olarak kendisi dediki herşey normal ama içim rahat etsin diye çağırıyorum tekrar diye çok iyi doktor kliniği Pendik’te tavsiye ederim