melyyssa ben ilk doğumum çam sakurada yaptım 4 sene önce normal doğumdu o zamanki ebem o kadar iyiydi ki çok naifti hala dua ederim kendisine refakatçı kadın oluyor yanınıza kimse girip çıkamıyor normal doğumu sancı çektiğiniz yerde yaptırıyorlar çocuk doktoru falan sizin odaya gelip kontrol ediyor bebişi yanınızdan alıp götürmüyorlar sonra herşey normale dönünce 2li odaya alıyorlar ama dediğim gibi 4 sene önceydi şuan nasıl hiçbir fikrim yok şuan yine düşünüyorum ama kararsızım