Pdr Çiğ yumurta zararlı, 10 dk haşlanmadı getek , yiyemiyorusanız tavada tereyağılı pişirim, ben içine veya üzerine kaşar felan ekliyorum güzel oluyor tadı. Domatesli deneyin . Ama mutlaka yiyin önemli bir protein kaynağı.
A_S_K Elikkk Bence bu mikrop bakteri olayı fabrikasyon yumurtalar için.. Eskiden tazecik yumurtlayan tavuklardan alıp yiyorlarmış hem sulu hem katı sapa sağlam eski nesil.. Her şey doğal hemen toprağındandı. Sanırım aramızdaki fark bu
Emell A_S_K toxoplasma virüsü kapabilirdin. Senin bağışıklığın bununla mucade edebilir ama maaalesef bebeğinde kalıcı rahatsizliklara yol açabilir. Hele ki mayonez demişsin ki o zaten cig yumurtadan yapılıyor. Kesinlikle yememelisin
Elikkk gozz benimde ilk gebeliğim ama bu kadar evhamlı değilim heralde pek telaş yapmıyorum yapıyla alakalı bir mesele
A_S_K Elikkk Bende çok rahatım aslında endişelenmiyorum. Bir şry olacak diye bakarsan olur ya da çok sakınırsan. Ama böyle okudukça bir de çok ciddi bir konu denilince ister istemez kafama takılıyor ne yalan söyleyeyim 🙄
Sevilayankara06 Ben pastörize edilmiş yumurtadan yapılan mayonez yiyorum 😊 içindekiler de yazıyor pastörize edilmiş yumurta diye 😊😊😊😊😊
A_S_K Sevilayankara06 Aldığım mayoneze bende bakayım hiç içindekiler kısmına bakmamıştım. Marka verebiliyor muyuz burada?
Denizanne A_S_K canım toksoplazma şuan epey yaygın bu tür herşeyi iyi pişmiş yemen gerekiyor mayonezin içindede çiğ yumurta var o yüzden zararlı boşver o zaman hiç yeme bence o eksiği başka bişeyle tamamlamanı öneririm ama
Aminea A_S_K canım benim bildiğimde öyle yumurta tam pişmiş olmalıymış içerisinde listeria bakterisi bulundurabilirmiş. Mayanozdede çiğ yumurta var ama pastorize çiğ yumurta olursa nasıl olur bilmiyorum dikkat et tüketme bence
A_S_K Aminea arada ufak tefek kaçamaktan zarar gelmez herhalde ayda yılda bir değil mi? 9 ay boyunca yemeden duramam 😁
BusraOzhan A_S_K Benim doktorum kesinlikle yumurtayı tamamen iyice haşlayıp yemem gerektiğini söyledi canım. Çiğ et yemek gibi birşeymiş çiğ yumurta yemek. Bence yememelisin, mayonezde aynı şekilde çok zararlı yine de doktoruna danış istersen
okyanus8731 A_S_K bişey olmaz ye bence..ben hep kayısı yiyorum hatta bazen bildiğin çok az pişmiş yiyorum