sngl2404 yazdığın ilaçları kullanmadım bana da verilmedi bilgim yok fakat bana 6. Haftamda çok fazla enfeksiyon var dedi devlet hastanesi ve progeston diye bı olax verdi bunu vajina yoluyla kullan dedi 2 gun kullandım 3. Gün lekem geldi özele gittiğimde doktor vajinadan asla kullanma bunu hap olarak devam et dedi enfeksiyon için antibiyotik verildi ama bana faydası olmuyor o yüzden sadece bol su icmem lazım hatta enfeksiyon yüzünden düşük yapabilirsin dedi şu an 12. Haftamdayim diyeceğim o ki ilaçlar nasıl kullanılır bilmeme ama asla vajinadan alma