İdrar yolu enfeksiyonum varmış çok üzüldüm duyunca. 8+5 gebeyim. Devlet hastanesimde idrar verdim ve ordaki doktor aksef ve üromisin verdi. Özel hastanedeki doktoruma sordum ve sadece üromisini kullan dedi daha değerime bile bakmadı diğer doktor yüksek dedi. Napıcamı bilmiyorum sizce hangi doktoru dinlemeliyim. Özeldeki doktorum yeni doktor diğeri eski siz olsanız napardınız lütfen fikirlerinize ihtiyacım var