Burcin__ Mrvmrv78 benimde 34+4 2440 Gr 47 cm bende de diyabet var insülin kullanıyorum biraz önden gidiyor bebiş.
Burcin__ melisa-grknzobu bana diyet verildi ama yine de düzene girmedi 6 haftalıkken başladık insülinle devam ediyoruz 🥺
Burcin__ melisa-grknzobu Rabbim bebislerimizi sağ salim zamanında kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥺
meteniinannesi melisa-grknzobu Haftamdayım ve eğer gün içinde iş yaptıysam(en basit işler, çamaşır katlama, yemek yapma gibi) bütün günüm kasık ve bel ağrısıyla geçiyor uyurken bile ağrıdan dönemiyorum. Ama bütün gün yatarsam rahat uyuyorum
melisa-grknzobu meteniinannesi uzun zamandır hayatımda basit ev işi bile kalmadı yapabildiğim tek şey tutuna tutuna lavaboya gitmek gelmek yatmak bu kdr sadece bunları yaparken bile ağrıdan sızıdan kıvranıyorum
meteniinannesi melisa-grknzobu Allah yardımcın olsun, az kaldı bende şuan yatıyorum ağrıdan. En fazla 1 ay daha dayanıcaz sonra geçicek inşallah