Mrvmrv78 amin inşallah ben çok zorlanıyorum yani bunu düşünmek doğru mu bilmiyorum eğer 37. Haftada tüm gelişimi tamamsa hemen sezeryan olmak istiyorum rahatlamak istiyorum çünkü artık kalkıp lavaboya gitmek bile benim için lüks bir durum oldu bacaklarım adeta kırılmış gibi basamıyorum yürüyemiyorum