Mervettt doktordan kesinlikle daha iyi bilecek değilim en fazla yaşadığımı anlatıyorum kendine göre yorum yap canım yanlış yönlendirmek istemem☺️ Benim Nişanım Doğum başlayana kadar hiç kesilmedi desem yeri var bazen pembe bazen kahveringi şekline geldi ama kesinlikle yoğun değildi lekelenme şeklindeydi. Ama açılmanı göz önünde bulundur derim çünkü benim Doğuma 3 saat kala basladi açılmam. Tekrar söylüyorum fikir amaçlı yazdım seninki de böyledir denmez çünkü ne doktorum ne ebe. Hayırlı dogumlarin olsun canim🥰