Necla06 çok teşekkür ederim ☺️ İçim daha da rahatladı. Düzenli sancı olmadan açılma olmaz, açılma olmadan doğum başlamaz doğru mh anladım 😊 nişan tek başına doğum belirtisi değil o halde. Ama suyun gelmesi daha önemli sanki nişana göre. Ayy hayırlsıyla sağlıkla tamamlarız inşallah biz de bu süreci 🙏doktorum 34ü atlatsak yeter diyor ama ben 37leri görürüz diye inanıyorum. Tabii Allah’tan dileğim sağlıklı olsun da yavrum, en güzel şekilde planlamıstır Rabbim 🙏💙