yarentayran Neva_aydn bende hala adet olmadım sağlık ocağı da belki yükselme olabilir demişti yarın diyorum özele gidip laboratuvar dan dire beta kanı mi versem napsam
Neva_aydn yarentayran öyle yap hatta istersen bı muayene de ol daha iyi olur bence ben adet oldum 3.gunum bugün
yarentayran Neva_aydn muayene olamam özele gidicem yarın muayene için devlete gitmem lazım onlarda maşallah kanı 2 gün bekletiyor o yüzden özele gidicem 2 saatte alırım sonuç
sudeli4 yarentayran hadi inşalllah haberleşelim bende gece acilde verdim ama hala e nabıza düşmemiş en son değerim 70 di şimdi kaç merak ediyorm
Neva_aydn yarentayran yaa üzülme en güzel vakti bekliyor bak kimi anneler var keşke birazdaha bekleseudim yada hayattan biktiran hayırsız evlatlar da var biz en sağlıklısini ve en hayırlısını isteyelim Allahtan inşallah en kısa zamanda nasip edicek
yarentayran Neva_aydn öyle canım inşallah bakalım hepimiz için hayırlısı olsun umudumu kaybettim artık ama Allah günah yazmasın hevesimde kırıldı her ay umudum kırılıyor vardır bir bildiği rabbimin inşallah hepimizi sevindirsin
Neva_aydn yarentayran Amin inşallah umudunu yitirme ya bı sinavdasin şükret sürekli lütfen en iyisi en güzeli olucak