Neva_aydn yarentayran benim 3 gün geçti testler negatif eğer pazartesiye kadar adet olmazsam kan veririm yada randevu alırım giderim
yarentayran Neva_aydn bakıyorum canım sağlık ocağı 2 güne çıkar dedi ama ben gene de bakıyorum belli mi olur 🤭🤭
Neva_aydn yarentayran yaaa üzülme üzülme Allah’tan ümit kesilmez bu ay olmadı birdahakj aya denersin hiç doktora gittin mi
yarentayran Neva_aydn 16 sına almıştım randevu gidicem gene günü gelince sağlık ocağı hala ümit kesilmez belki de yükselir çok erken diyor
Neva_aydn yarentayran olabilir hayatım ümidini yitirme sağlıklı olsun da gerisi hiç mühim değil inşallah güzel haber vericeksin canını sıkma bende eğer adet olmazsam pazartesi kan vericem bakalım ben zannetmiyorum hamile olduğumu ama ne olur ne olmaz
Neva_aydn yarentayran evet çok yakışır inşallah canım Allah büyüktür rabbim bu mübarek günün hürmetine dualarımızı kabul etsin
Neva_aydn yarentayran merhaba canım vermedim tahlil yarın sabah gidip vericem cesaret edemedim ama bakalım ne olacak vericem yarın