Edaisik055 yavrum imkanın varda detaylıya özele git ben ali ipeğe gittim arayıp sor kiloluyum makineniz görür mü diye çok ilgili ve piyasaya göre çok daha uygundu. Detaylıdan önce pek zaten devlette cinsiyet görmeye uğraşmıyorlar. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın valla bende bilkente gidiyorum ama 2li3lü4lü tüm testleri reddettim Allah korusun ama down olsada aldırmayı düşünmeyeceğim için, diğer olabilecek sağlık sorunları da zaten doğumdan sonra müdahele edilebiliyor onlarda detaylıda görünüyor mesela bizimkinde böbrek genişlemesi dedi ali ipek sonra bilkentte peritanalojiye yönlendirdiler bu hafta böbrekleri düzeldi diye normal kısma geçtim başka sorun da görünmedi sıvı alma muhabbeti zaten saçmalık gerek yok ultrasonsa bişey görmedilerse. Kilolu olarak bende normalin üzerinde hamile kaldım mesela 88-89 kgdım hatta tam diyet yapıyordum tüp bebeğe başlıcaz diye düşündüğüm için ama Allahın mucizesi valla tedaviye gerek kalmadan gebe kaldım ilk gittiğimde bana da sakın 8 kilodan fazla kilo alma dediler inşallah almam tabi kendi iyiliğim için ama alırsam da yapacak bir şey yok. Henüz daha erken gebeliktesin istersen gebe diyetisyenine git hamileyken de kilo veriliyor veya kilo sabit tutuluyor bir de moralini bozma, bana kilodan göremiyoruz demediler am mesela bebek arkasını dönmüş görüş vermiyor diye iki defadır ne kalp atışı duydum ne de tipini gördüm zaten monitörü hiç çevirmiyorlar hiç görmüyorum bebeği devlette rica etmeme rağmen